招待券お申込み 出展資料請求

お問合せ

【来場に関して】
TEL : 03-5302-3038
FAX : 0120-526-644
MAIL :
giftex-vis@reedexpo.co.jp

【出展に関して】
TEL : 03-3349-8505
FAX : 03-3349-4922
MAIL : kw-expo@reedexpo.co.jp


twitter facebook
出展資料請求 招待券お申込み

お問合せ

メール: kw-expo@reedexpo.co.jp
TEL:
FAX:
03-3349-8505(直)
03-3349-4922

twitter facebook

ご協力いただいている媒体

報道関係者の方へ

ご協力いただいている媒体

本展では、毎回、様々な出版社や新聞社にご協力をいただいております。


月刊セレクト

月刊セレクト

激変するギフト市場で、常に「現場感覚」を重視した取材によるナマ記事の掲載を最優先し、「現場の声」を読者に届けています。また、専門誌として特集記事やケーススタディによる啓蒙、提案にも取り組むほか、市場参入を狙うニューアイテム・新業態などのニュースもタイムリーに盛り込み、常に業界をリードする専門情報誌として高く評価されています。以下、コンテンツの一例。
・カタログギフト全掲載 最新MDと発行カタログ・コース
・日本の主要流通「中元・歳暮」売れ筋ベスト10商品と企画
・新しい時代のギフトアイテム考/世界のギフト事情/ふるさとアンテナショップ探訪
・カレンダー・扇子・団扇の商品や商戦
・ケーススタディ/ギフト経営インタビュー
・商品紹介コーナー 新製品・売れ筋商品・アイデア・ユニーク商品を掲載
・情報パック
http://select.jp


FQ JAPAN

FQ JAPAN

「FQ JAPAN」は英国発の父親向け人気雑誌「FQ」(Fathers Quarterly)の日本版として創刊。以後、「イクメン」ブームを牽引、父親の育児参加の重要性を多くの父親、そして社会全体にアピールしてきました。「FQ JAPAN」では、父親の育児参加をよりスタンダード(=当たり前)にしていき、「少子化抑制」「女性の社会的活躍」「子供の健全な育成」に貢献することを目指しています。有料版(雑誌)、フリーマガジン、イベント、Webなど、父親のライフスタイルやニーズに合わせたコンテンツを介して確立した、多くの父親とのつながりを活かし、育児マーケットを盛り上げていきます。
http://fqmagazine.jp/


陶業時報

陶業時報

陶磁器業界の全国新聞。業界の最新ニュースをはじめ、見本市や展示会などの情報、新商品情報、統計情報、美術館のイベントや陶芸家の個展の情報など、様々な視点で報道しており、1953年の創刊以来、陶磁器関連のメーカー、商社、小売店、美術館、陶芸作家の皆様にご愛読いただいています。最近は陶磁器を含むテーブルウェアが雑貨、インテリア、アパレルなどのショップでも見られるようになっていることから、そういった方面への取材にも力を入れています。
http://www.togyojiho.com/


デザインノート・アイデア・イラストノート

デザインノート・アイデア・イラストノート

グラフィックデザイン・タイポグラフィの専門誌『アイデア』は、雑誌の枠を越えた誌面デザインや資料性へのこだわりで、プロから学生、世界中の読者から支持されています。『デザインノート』、『イラストノート』の姉妹誌は、第一線で活躍するプロのクリエイティビティを丁寧なインタビューと多彩なビジュアル表現で分析します。ほかにも、科学・技術、生活・文化など、さまざまなジャンルの書籍・雑誌を多数作り続けている創業100年の歴史を持つ出版社です。


美容経済新聞

美容経済新聞

美容経済新聞Webサイトは、美容・健康・美容医療に関する専門的な情報を提供するビジネスニュースサービスです。このサービスは美容・健康・美容医療業界で働く方、美容・健康・美容医療業界に関わる仕事の方(メディアやサービスなど)、専門的な情報を得たい高感度消費者の方(ハイエンドコンシューマー)を、主な購読者として想定しており、コアユーザ(メインターゲット)を「美容・健康・美容医療業界関連法人 広報担当役員(PRエグゼクティブ)」と定義し、配信しています。
企業・経済、国際市場、新商品、リサーチ、ライフスタイル、ローカルと6つのカテゴリでニュースお届け。美容・健康業界の情報源として、また情報発信の場として是非ご利用下さい。
http://bhn.jp/


エステティック通信

エステティック通信

エステティック通信は、エステティックサロンオーナー様のための業界専門誌です。毎月10日、年12回発行している月刊誌で、定価500円(税込)にて販売。定評のある編集記事により「買っても読みたい業界紙!」として、毎月購読者が増加中です。特に新規参入サロンや、開業したての若手サロンオーナーには必携の書。トレンドビジネスである美容業界を生き抜くためのノウハウや情報を毎月お届けしています。
また、エステティック業界に製品を広めたい!というメーカーやディーラー様にとっても、ピンポイントにターゲット業種にアプローチできるため、人気です。紙媒体以外にも、WEBニュース配信もあり。サロンオーナー限定で、登録するだけでエステティック通信が無料で届く【特別購読】もあり。気になる方は、ホームページをチェックしてみて下さい。
http://www.esthe-news.jp/


エステBプラン

エステBプラン

エステティックサロンの経営と美容に特化したエステティックの専門誌「エステBプラン」(1月、4月、7月、10月の各30日発売)の最新号をはじめ、エステティックの関連書籍、ポスター、辞書を展示販売しています。お気軽にお立ち寄りください。
http://esthebp.com/


&home

&home

季刊誌『&home』は、暮らしを楽しむ人の住まいづくりを応援する雑誌です。「ここで暮らすことが毎日楽しくてしょうがない」そんな自分にあった家づくり、はじめませんか。
http://kura634.jp/musashi-bookstore/musashibookstore_itiran.php?category=01_003


家具新聞

家具新聞

家具新聞は、日本が戦後の復興から高度経済成長を迎えようとしていた1954(昭和29)年に創刊して以来、家具業界ととともに歩んで参りました。木製家具の匠の技、眠りを科学するベッド関連の技術、職人や作り手が込めた製品への思い、時代の先端を走るデザイン―こうした現場を取材して確かな情報をお伝えしています。
家具&インテリアの最新動向/技術とデザインの最前線/旬のネタを追跡/人気の連載企画
http://www.kagunews.net


Living & Design

Living & Design

【Living & Design】is established by Taipei LMG Media Group in 2008. We are a group of people who are devoted to creative design and quality printing to build up wide-ranging aesthetic culture in daily life. Our magazine focuses on architecture, interior, product design and fashion/lifestyle. “Trendy, Design, Lifestyle” are the major concepts of us.


The Interior Design

The Interior Design

The Interior Design (TID) is a website born with the desire to focus on the creativity of the designers and architects by providing a place that would allow the free flow of ideas between designers and design lovers. It’s The Network for Design Lovers! The designers can show for free, after registration, their skills and their products to potential customers. Everyday there are also many news, ideas and a section dedicated to online shopping with selected design products.


the interior directory

The Interior Directory

The Interior Directory is the most stylish global interior & decor online magazine, design & architecture news platform and curated global community of design savvy people who are looking to find exciting architecture, interior, decor & construction brands, latest products & trends and most importantly, an inspiration for their homes & spaces from all across the world.


iSources

iSources

“iSources.com” is one of the most popular online trading platforms. It is a comprehensive sourcing guide which has over 200 distinct product categories and more than 1 million products online. Product sourcing is in an easier and a time-saving way. Buyers can also send product enquiries to suppliers directly which make the business negotiation faster. Besides, buyers can post their product enquiries on the website. It saves time that right suppliers will see the enquiries and contact with the buyers actively.


Euromonitor International

Euromonitor International

Euromonitor International is the world leader in strategy research for consumer markets. Global coverage and leading edge innovation make our products essential for companies worldwide. From socio-economic context to intimate detail on the smallest products or markets, we offer unmatched detail and unbiased content for every region, country, category and channel. Euromonitor International market research focuses on industry, country, company and consumer lifestyle research. We analyze companies and markets in more than 200 categories across 80 countries.


MEGA SHOW

MEGA SHOW

Mega Show Series is the major buying and selling platforms for gifts, housewares, toys, premiums and stationery in Hong Kong. Over 4,000 worldwide suppliers, mainly Asian production-based, are expected to participate in the shows and present new ranges & products to over 53,000 trade buyers from around the world.


Steel Market Info

Steel Market Info

Steel Market Info, a govt. of India Regtd. quarterly trade publication is dedicated to promotion of Indian stainless steel houseware industries since 1999 at national and International (10 Countries) platform by free circulation among 20,000 trade readers. Also have been organizing a annually Indian Stainless Steel Houseware Show Since 2011 which proved to be grand successes to provide a B2B platform to various manufacturers where they can build new business network and simultaneously strengthening the existing ones with their customers.